TKS - Hotchkiss

TKS

TKS
Polish Tankette TKS 1:15 scale complete resin kit

FT 17

FT 17
Skrzynka narzędziowa i zapasowe ogniwko FT 17

New Tiger

New Tiger
NEW TIGER

Mark V

Mark V
TANK MARK V FOR SALE

Gotowy Jagpanzer IV L/48

Gotowy Jagpanzer IV L/48
Ready Jagdpanzer IV L/48

Carboard Whippet 1/15

Carboard Whippet 1/15
Whippet Medium tank 1/15 scalet, is available for purchase manual work, the techniques of rust, etc.. The only copy of it made ​​in the world. In the world there are only three copies of the collectors :-)

StuG III ausf G

Two polish FT 17

Two polish FT 17
Two polish FT 17

TRANSLATOR - Select language ...

31 grudnia, 2011

WHIPPET - dirty, rust, weather conditions. Malowanie i postarzanie Whippeta ...

Cholerka, zastanawiam się, czy jeszcze szybko nie walnąć tego cuda. W sumie to i owo poprawić i fajna modela by była ....
Maybe now is a miracle???
Ech, jeszcze nie wytrzymałem i poprawiłem Hotchkissa, zmniejszyłem kaliber na 7,7 mm, z lekka wydłużyłem, i zrobiłem otwory (nierówne) w blaszanej osłonie pod lufą.. Te górne dwa to stara wersja :-).... Pomalowałem metalicznie i naniosłem lekki rudawy kolorek ...


Eh, could not stand still and improved Hotchkiss, I Shrunk the caliber of 7.7 mm, slightly lengthened, and made holes (uneven) in a metal shield under the barrel .. The upper two are the old version :-)....








Ostatnia fota gotowego Whippeta- kółka podtrzymujące :-)..




Taka mniej więcej jest wielkość Whipka w porównaniu z puszką piwa.. ( jeszcze nie otwierane )..

Koniec budowy  Whippeta - zdaje się że szóstego już :-).....Uwaga - wielkie fotki ....


End of construction of another Whippet - it seems that already the sixth :-)..... ACHTUNG - large photos ....








Mniej więcej tak model będzie wyglądał ....


Ciekawe po co był ten kabelek, jest nieco za cienki - jutro wymienię na grubszy troszkę
 ...

To ci ptaszek brzydki :-)...


Nowa klapka już przyklejona - stara była za mała tudzież miała z lekka inny kształt, jak widać na focie...


A tutaj gotowy i z lekka zdezelowany klucz, który chyba służył jako pomagier  do naciągu gąsienic :-)..


I jeszcze urodził się kluczyk taki i cholercia musiałem od nowa zrobić klapki, stare były do bani ....


Ciekawe co tutaj było wkładane, na żadnej focie tego czegoś nie ma kurde....
Ha, już wiem, po analizie dogłębnej dostępnych fotek, tu oraz z boku były przewożone zapasowe ogniwa gąsienic w ilości sztuk dwa :-)...


Niedługo jakby koniec, fajne słońce dzisiaj więc nowe foto....


Taki tam dzyndzel chyba do przytrzymywania drzwi hmmm...


A tutaj w ten sposób robię uchwyty, łebki szpilek podszlifowane na nity - teraz ciężko będzie odkleić czy cuś :-)...


No małe co nieco, kadłub pomalowany, napisy również i teraz zabawa z bajerkami ..... Kilka fotek makro póki co :-)...




Kurde, z całkiem bliska wygląda bosko  :-)....


Bo ja wiem????


Hmm, miejscami wygląda to tak .....

No to teraz pojechałem ostro :-).... Na fotach kolejne etapy błocenia , sam kurde nie wiem co z tego wyjdzie hmm...



Poglutowane, pomalowane i zafixerowane boki, Jutro błocenie hmm i drapanie glutów :-)


A tutaj  bardzo z bliska ...:-)



Po małej zabawie wyszło takie cuś jak na fotkach ....



1 komentarz:

Krytyka mile widziana :)
Notes and comments are welcome:)